webmistress journal affiliates pictures credits
web information
I Support Privacy Protection

upyrass@blgspt


disclaimer
Best viewed with Mozilla Firefox & Internet Explorer.
Encoding; Unicode (UTF-8) Nav; top.

recent entries
i hate how you dont notice things arnd you. i hate...
DAY 1 we met up at hougang mall's mac. i was the ...
sat. was supposed to meet alvin and peng at houga...
finally, the day which i was waiting for came. the...
yay changed my blogskin! because i find it fun to ...
akk, you t...
*edited (don wry i added things i didnt delete any...
TODAY I SHALL BLOG ABT ZMH! HEEEHEEEHEE <- ZMH's F...
as i walked into the class for ptm, i felt like a ...
i wanted to sit on the 3rd storey's window. but i ...


wishlist
COOKIE
COOKIE
COOKIE
COOKIE
Rape Derek♥♥
COOKIE
COOKIE
COOKIE
COOKIE


plugboard



jukebox


rewind


Thursday, November 09, 2006
@ 7:19 PM

*EDITED.











my latest photoshop designs :DDD


ANYWY 3SIN!!!!!
i love art but i suck at drawing, BUTBUTBUT...
i dont mind being in art BUT I WANT IT TO BE CALLED 3 INT! ))':

plus being in a same class as rcs..
i have the upperhand anywy so im gonna make her suffer with joleen foo!!
*evil grins
nah, just jk. JF is another reflection of GLADYS GOH.
she pinches ppl and bosses thm arnd!! according to a resource.
i'd love to see her try tht on me,
I WILL GET THE WHOLE CLASS TO HATE HER MUAHHAHAHAHHAHA.
*prays that both of them appeals!

anywy i look forward to art cos i have SHANNON ( who studies at nafa ) and NICHOLAS ( LOVELY ART SENIOR! )

^^

i wna rmb the class cos im gna miss thm so damn badly. ): im nt gna list down everyone lah.

esther - everyone's fave walking dictionary esp tj's? hahah. wonder how's life gna be w/o her ):

meryl - seriously i dno wht to write ><>

camilla - HECK THIS BIATCH COS SHE'S GNG INTO THE SAME CLASS AS ME! <33>

glynis - MY FAVE ROCK!

jmn, marie - fcuk i just love them!

eli, zy - SAME TO YOU TWO! :DDD

wj - YOUR JOKES!

keane - my hottest gossip partner fck (IM JOKING) this guy. :DDDDDD

alvin - everyone loves his reponsibility dont we? :DDDDDDDDDDD

sipeng - eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. suddenly so rich? lOL. rmb red col and crumpler?

jianhui - NEW GENERATION OF GUS ; gays.

darren - the lovely treats! THANKYOU!

tj - BEST GOSSIP PARTNER!





aiya my brain too mixed up.. type another day..



DEREK KIM(: